Promotii m@dd

domenica 26 maggio 2013

Aspiratorul mi l-a ales vanzatoarea

Am luat un aspirator fara sac. L-am folosit de 2-3 ori si gata.  Cutia aia care tine loc de sac se umple repede si puterea aspiratorului nu mai este cea afisata. Plus ca niciodata nu aspira tot praful. M-am dus la magazin si o vanzatoare draguta mi-a soptit ca cele mai bune aspiraotare sunt tot cele cu sac. E drept ca sacul costa, dar macar, nu mai este praf in casa. Plus ca spalam cutia aia de la aspiratorul fara sac, de ma saturasem. Am luat, la indicatia vanzatoarei, un Bosch cu 400 de lei. Putere mare, aspira covorul cu totul, dar ma costa sacull. La inceput am dat 10-12 lei pe sac, apoi, tot o vanzatoare mi-a aratat sacii cu 3,5 lei, din hartie cartonata, care se potrivesc manusa. Am luat din cei facuti pentru Siemens -Bosch si am scapat mai ieftin iar sacii astia de carton nici nu se umplu asa de repede. Asa ca, atentie la tepe!

Nessun commento:

Posta un commento